понедељак, 11. мај 2009.





BUDVANSKI KARNEVAL[ 09 09 2007 ]Djaci Skole Rainbow pod vodjstvom Jasmine Savicevic I Irene Maric proveli su nezaboravan vikend u Crnoj Gori pocetkom maja. Naime, 5. I 6. maja 2007.god. odrzan je Medjunarodni Karneval u Budvi na kome smo ucestvovali kao predstavnici grada Beograda. Nasa trupa brojala je 44 clana, uzrasta od 5 do 22 godine.Nasi ucenici u kostimima kluba Maslacak predstavili su se u dve kategorije: odrasli – “Stars of the world & Srecko Sojic” ( dodela Oskara zvezdama nije mogla da protekne bez nase gore lista…) I deca – “U carstvu zivotinja” (proslava budjenja prirode I zivotinja kroz dvogled pustolova). Pedesetak karnevalskih trupa iz celoga sveta prvog dan I nesto manje drugog; kreativnost, sarenilo I dobra muzika; odlicna atmosfera I zabava, obelezile su ovaj boravak. Manifestacija je bila revijalnog tipa, pa nismo pobedili. Po zastupljnosti u medijima, skromno cemo reci, bili smo medju najuspesnijima. Tako to biva…
A evo sta kazu ucesnici:
Marko Kozomara 21g.:student stomatologije, jedan od prvih djaka nase skole: “To je jedan dobar vid zabave, druzenja, upoznavanja novih ljudi…Pa… okolnosti su bile takve da smo imali kostime animiranih likova I filmskih zvezda na raspolaganju…Sta sa tim?! Nesto je tu falilo… Ljudima je sve to poznato... I da smo se pojavili kao takvi, rekli bi:”Pa dobro… nista posebno…” I onda sam dosao na ideju da u Budvu ponesemo nesto novo, da napravimo contrast I suprotnost ovim likovima – likom Srecka Sojica.Po reakcijama ljudi u Budvi, sto na setalistu, sto na ulici, u kaficima, Sojic je ostvario fantastican uspeh. Kazu: “Sojicu!”,Sojicu!”, “Eno ga Sojic!”, “Mama, Bela ladja!”… a Sojic bi im odgovarao: “Panticu! Kuco!, Sreco! Sretcice!”. Deca a I odrasli su hteli da ga dodirnu, da se slikaju sa njim, a neki su padali od smeha…Po svemu ovome, bio sam siguran da nisam napravio gresku izborom ovog lika, sto mi je jako drago!”



Danilo Bobicic 15g. ucenik skole Rainbow:Karneval u Budvi! To je manifestacija, dogadjaj na kome se okupljaju ljudi i deca. Sama rekc karneval zvuci avanturisticki.” Dok izvodim tacku na bini, nista me ne moze zaustaviti”, rekao je jedan poznati glumac – Danilo Daca Bobicic, tj. JA. Sala, naravno! Na karnevalu je jedino bitno “nemati strah”, biti opusten. A da, sad sam se setio, utisci o karnevalu! Pa, moj prvi utisak ili moje prvo osecanje bilo je uzbudjenost! Ali posle, kada sam prevazisao te strahove, onda mi je sve bilo ravno. Igrao sam, gubio se po sceni, trcao svuda naokolo…Necete zazaliti, idite na karneval!!!
Nina Filipovic, 13 god. ucenica skole RainbowUkupan ambijent je na mene delovao svetski, a i kazu da je festival bio internacionalan. Toliko dece, dobrih ideja, druzenja i pozitive... Pamticu jos dugo i svaki naredni sigurno necu propustiti.

Нема коментара:

Постави коментар